We hebben onze algemene voorwaarden in duidelijke en makkelijke taal opgeschreven. Hou je van moeilijk? Geen zorgen. De Nederlandse Thuiswinkel Organisatie heeft onze algemene voorwaarden opgesteld, maar dan lekker moeilijk.

DEFINITIES.

Artikel 1.
Om het zo makkelijk mogelijk te houden gaan we je niet overspoelen met allemaal lastige definities.
 
1. Klant. King. of Queen.
2. Whattheshirt. WTS. Whattheshirt of whattheshirt.nl
3.
 
 

 

IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER.

Artikel 2.
Wij zijn Whattheshirt
 
1. Je kunt ons zo bereiken:
Bellen:                   +31 (0)6 306 111 75
Mailen:                   hallo@whattheshirt.nl
Adres:                    Molenrak 12*
                               3891EL Zeewolde* 
                              *geen bezoekadres
 
Bekijken:               Snapchat
Vriend worden:    Facebook
 
2. We zijn 7 dagen per week telefonisch bereikbaar:
    Maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 19.59 uur
    Zat, zon en feestdagen verschillend
 
3. Voor wie van lange nummers houdt:
    Dit is ons kvk-nummer:  55004679
    Dit is ons btw-nummer: NL212449680B01 ,lang he?
 
 

 

TOEPASSELIJKHEID.

Artikel 3.
1. Wij hopen dat je de tijd neemt om deze algemene voorwaarden door te lezen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten als je iets bij ons koopt.
 
2. Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Bijvoorbeeld wanneer deze gepersonaliseerd kan worden. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. 
 
 

 

HET AANBOD.

Artikel 4.
We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Beloofd. Staat er een foutje op onze productpagina? Dan mag je ons daar aan houden. Behalve wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van te voren had kunnen weten natuurlijk.
 
 

 

DE OVEREENKOMST.

Artikel 5.
1. Wij zorgen voor een veilige webomgeving zodat jij met een gerust hart zaken met ons kunt doen. Hier werken we elke dag hard aan.
 
2. Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.
 
3. Wij sturen per e-mail alle informatie en gegevens die je nodig hebt. Het is natuurlijk handig als je de (digitale) bon bewaart.
 
 

 

HERROEPINGSRECHT.

Artikel 6.
1. Is de maat niet goed of ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 7 dagen terug*. (zie lid 2)
 
2. Gepersonaliseerde artikelen kunnen we helaas niet terug nemen daar we die niet meer kunnen verkopen*. (zie lid 3)
 
3. Uitzonderingen daar gelaten, we doen niet zo moeilijk.
 
 

 

VERPLICHTINGEN TIJDENS BEDENKTIJD.

Artikel 7.
Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld of geen voor het product terugkrijgt.
 
 

 

VERZENDKOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING.

Artikel 8.
Die zijn er niet: alles wordt netjes terug gestort.
 
 

 

VERPLICHTINGEN VAN WTS BIJ HERROEPING.

Artikel 9.
Zodra jij binnen 14 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:
  • We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging, en;
  • We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 7 dagen terug.
 
 

 

UITSLUITING HERROEPINGSRECHT.

Artikel 10.
Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
 
  • Gepersonaliseerde artikelen, eg; met een datum of naam erop.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of kortingsbonnen.
 
 

 

DE PRIJS.

Artikel 11.
1. Zie artikel 4.
2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
3. Normale verzending is atijd gratis (in Nederland).
 
 

 

CONFORMITEIT EN GARANTIE.

Artikel 12.
1. Zie artikel 4.
2. Je hebt recht op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.
 
 

 

LEVERING EN UITVOERING.

Artikel 13.
1. We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen.
2. Als je op werkdagen voor 13.59 uur iets bij ons bestelt, wordt het al de volgende dag verzonden. Tenzij we iets anders met je afspreken.
3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan.
4. Als een product beschadigd of kwijt raakt voordat het bij jou is, is dat onze verantwoordelijkheid.
 
 

 

BETALING.

Artikel 14.
1. Klopt er iets niet? Laat het ons dan weten.
 
 

 

KLACHTENREGELING.

Artikel 15.
1.   a. Heb je een klacht? Vervelend.
      b. We doen er alles aan om je klacht te verhelpen.
2. Als je een klacht heb, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je snel helpen.
3. Je krijgt uiterlijk binnen 7 dagen antwoord van ons, met daarin een passende oplossing.
 
 

 

GESCHILLEN.

Artikel 16.
Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan de kantonrechter.
 
 

 

AANVULLENDE OF AFWIJKENDE BEPALINGEN.

Artikel 17.
Dit waren onze algemene voorwaarden. Makkelijk toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voowaarden, vind je dat terug op onze website. Wil je nog meer lees voer? Lees dan hier hetzelfde maar dan lekker moeilijk.
 
 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »